Juba teist aastat järjest viivad värbamispartner CV-Online Estonia ja tööandjabrändingu agentuur Instar EBC  läbi  Eesti ettevõtete seas suurt värbamisturunduse uuringut selgitamaks välja kõige silmapaistvamad värbamise edulood  Eestis.

Selleks, et leida üles just need kõige edukamad ja inspireerivamad teod, kutsume organisatsioone üles osalema uuringus ja jagama 2019 aastal silma jäänud värbamiskampaaniaid, -videosid , uudseid töökuulutusi ja tulemuslikke/innovatiivseid värbajaid.


Uuringu tulemused koos praktiliste ja inspireerivate lugudega võtame kokku 13. veebruaril Tallinnas, Noblessneri PROTO Avastustehases kell 8:30-13:00.  Kutsume ka Sind osalema.


*Kohtade arv piiratud!




Logo

OSALE UURINGUS

silmapaistvamate värbamisturundustegude välja selgitamiseks!  

värbamisturundusauhinnad

13. veebruaril 2020

Registreeri end varakult inspireerivale ja harivale KICKOFF-le!

KICKOFF 2020 

KICKOFF2019 auhinnatud värbamisteod

2019 KICKOFF värbamisturundusauhindade jagamisel pälvisid tunnustuse kolm organisatsiooni - Rimi, Omniva ja Swedbank.  Nende edulugudega saad tutvuda lähemalt siin.  

Kuula, milliseid soovitusi jagas Swedbank Eesti Karjäärikeskuse juht, Grete Kotkas, 2019 värbamisaastaks. 


Swedbank pälvis värbamisturundusauhinna oma suurejoonelise värbamiskampaaniaga "Tule nagu oled",  mis näitas esmakordselt panga teist palet laiemale ringkonnale oma inimeste inspireeriva ja kohati haavatavate lugude. 

Kuula, milliseid soovitusi jagas Rimi personalipartner, Jaanika Raudam, 2019 värbamisaastaks.


Rimi pälvis värbamisturundusauhinna oma stereotüüpe murdva värbamiskampaaniaga "Vanus ei loe", mille eesmärk oli murda hoiakuid ühiskonnas, mis ütlevad, et 55+ naised on kibestunud, aeglased ja hädised. 

Kuula, milliseid soovitusi jagas Omniva ürituste ja brändi koordinaator, Berit Grossbergi,  2019 värbamisaastaks.


Omniva pälvis värbamisturundusauhinna oma värbamiskampaaniaga "Rõõmuga tööle", kus kampaania esinägudeks olid oma töötajad, kes jagasid inspireerivaid lugusid oma tööst.

Logo